Missed me?

Jag vet att de har varit dåligt med uppdatering men jag har haft fullt upp! Var som sagt på den där filmpremiären i USA och dessutom så är min låt nu färdig. Den kommer snart ut i olika top musik affärer runt om i världen så håll utkik!
Brättade ju förut om personliga stylist. Hon är duktig checka de här skorna liksom! är de inte de snyggaste ni någonsin sett!? I Just love it!

Fast skorna va faktiskt de enda hon riktigt lyckades med. Sen var jag tvungen att hjälpa henne lite för att hitta den perfekta outfiten. Men men, alla kan ju inte vara perfekta modegenier som jag är!
Jag såg i alla fall awesome ut! (jag vet att jag alltid gör de men ändå!)
Kan tyvärr inte lägga ut hela outfiten här på bloggen. Jag har fått stränga order om de... Ni förstår att outfiten blev så grym att den är nominerad för ett modepris så jag får inte visa outfiten förens tävlingen är över, trots att de redan är självklart att jag vinner! Men den kommer att visas i många, många, många modetidningar istället!

Peace out / Eran modebloggare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0