Mina åsikter, därmed även era!

Nu är det ju såhär att många av mina läsare vill ha mina åsikter om olika designermärken, så here we go!

 

Prada: Ett stilfullt märke med eleganta kollektioner. Men enligt mig saknar Prada helt och hållet soul, kläderna känns lite plastiga, man får lite barbie-goes-plastpåseförsäljare-känsla. Men jag använder dem ändå, modebloggare som jag är!

 

Gucci: Ett mycket elegant märke med porösa och svävande känsla i sina kläder. Man känner sig som porös sockervadd i deras senaste kollektion och man får för sig att man väger 20 kg mindre, and I Just love it!

 

Louis Vuitton: En enastående kvalité säger jag bara, och ett brett utbud av asfula kläder och accessoarer. De olika designerna är i 9 fall av 10 fula.  Men vad offrar man inte för att kunna skryta över sin LV-väska liksom?!

 

Dolce & Gabana: Vilken skit alltså, undrar om de har hittat sina designers på ett psykhem, snubbarna måste ju vara blinda. Inget jag skulle visa mig i iallafall, det är säkert!

 

Divided: För er som inte vet är Divided ett svindyrt märke som endast går att köpa på utvalda HM-butiker i USA. Kläderna är utvecklade efter många års studier vilket resulterar i helt underbara färgskalor och tygsorter. Utseendemässigt befinner sig kläderna sig i en alldeles egen division. Jag tycker synd om dem som inte har råd att lägga ut 30 tusen och uppåt på en av deras tröjor, ni ska veta att jag sörjer för eran skull.

 

Det var det, nu vet ni vad eran modebloggare tycker och tänker, så nu har ni inget annat val än att tycka samma sak, jag skriver vad ni ska tänka liksom!

 

Glöm för allt i världen inte att kolla in mina vänners bloggar som jag tipsade om förut, annars får ni min arga och våldsamma assistent Erika på er, inget att rekommendera!

 

Puss puss/ Eran Modebloggare


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA Klockren! :)

2010-08-23 @ 23:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0