Louis Vuitton

Fick precis hem en Louis Vuitton väska. En av de många fördelarna med att vara superkänd modebloggare, free stuff! I alla fall som jag skrev förut så har ju inte Louis Vuitton de snyggaste sakerna direkt! Så jag kan inte påstå att jag blev överlycklig när jag såg att de va dom som hade skickat ett paket... Men är man modebloggare så är det ju ett krav att ha några Louis Vuitton väskor, är bara glad över att jag slapp betala för skiten.. Som sagt så är Devided the real shit. Just love it!
Bjuder er i alla fall på en bild på väskan.

Btw så har jag inte en ful liten hund i mina designer väskor... So last year liksom!! Jag har kattungar istället.

see you later / Eran modebloggare

Kommentarer
Postat av: Ditt STÖRSTA fan!

JUST LOVE IT (YOU)

2010-08-25 @ 22:40:07
URL: http://pureambition.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0