I'm back, and I know you just love it!

Nu är jag back on track, fit for fight! Jag vilade mina stackars bloggfingrar en stund, men eftersom jag är så van att blogga och har gjort det de senaste 10 åren så var det ju inte lätt att motstå att skriva ett litet inlägg! Desutom vet jag ju att ni inte klarar er länge utan en uppdatering från mig, ni kan ju drabbas av för-lite-modebloggs-abstinens och det vill vi ju inte riskera!

Idag blir det att gå på röda mattan för premiären av en ny film, premiären är i USA och jag får tyvärr inte avslöja vad filmen heter. Jag ska alldeles strax ringa min personliga stylist (inte för att jag egentligen behöver någon eftersom jag har den bästa klädsmaken ever!) men jag gör det bara för att jag kan! And I just love it!
Om jag hade fått bestämma hade alla mina kära läsare också fått ha en varsin personlig stylist, för hur snygg skulle inte hela världen bli då liksom? Men nu går det tyvärr inte, inte för att jag inte har tillräckligt med pengar, missförstå mig rätt! Men jag måste ju få hålla mig i mina egna division, ni är inte redo för att leva mitt liv, thats the way it is!

Imorgon ska jag till studion med min producent och mina assistenter för att vara med när min låt mixas klart, lär blir awesome, vilken det såklart alltid blir när jag är inblandad! ;)
Låten kommer snart komma ut för försäljning, den kommer kosta 1000kr, billigt och bra! Jag vet att ni kommer köpa den, och jag kan berätta att ni får valuta för pengarna om ni gör det! Ni kommer just love it!

Nu ska jag som sagt ringa min stylist, hon lär föreslå en assnygg outfit, men jag kommer ändå välja kläder själv till slut eftersom jag vet att det blir helt perfekt då!


Ha en bra dag alla modebloggarlovers / Eran Modebloggare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0